Vrácení zboží

Nejdůležitější je pro nás vaše spokojenost. Proto vám nabízíme možnost vrácení zboží do 14 dnů. Nebojte se tedy nakupovat, a v případě, že zboží nesplňuje Vaše očekávání, jednoduše nám jej zašlete do 14  dnů zpět.

Postup, když dorazilo zboží poškozené

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost neprodleně nahlásit u přepravce a také na email našeho zákaznického servisu spolu s fotografií balíku, poškozeného zboží, případně i čísem objednávky. Díky těmto informacím pak můžeme také okamžitě jednat s dopravcem, žádat nápravu a zlepšovat tak tím naše služby.

Postup při výměně zboží

Špatná velikost, barva? Nevadí. Nechtěné zboží nám, prosím, zašlete zpět doporučeně na naši adresu. Předem kontaktujte, nejlépe emailem, náš zákaznický servis a sdělte nám správnou velikost nebo model, který si přejete. Zboží vám bude odesláno jakmile dorazí nechtěné zboží a bude doplacen nedoplatek v případě, že si vyberete dražší. Pokud si vyberete levnější zboží, bude vám rozdíl proplacen obratem na váš bankovní účet (takovém případě připojte i číslo svého bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku).

  • zaslané zboží musí být kompletní s původní etiketou, v původním obalu a přiloženou originální fakturou. Odstranění etiket se považuje za porušení původního obalu a tím nesplnění podmínek pro vrácení zboží
  • zaslané zboží nesmí nést známky opotřebení a používání, nesmí být prané ani žehlené
  • zaslané zboží nesmí být poškozené

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu Dubová 793, 250 64 Hovorčovice. Zasílané

zboží doporučujeme posílat doporučené a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (ne na dobírku).

Postup při vracení zboží

Nesplnil nákup vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Zboží nám můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit zpět.
Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech včetně výplní zašlete zpět na adresu Dubová 793, 250 64 Hovorčovice. Spolu s tím zašlete mailem na náš zákaznický servis informaci, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky).

Zasílané zboží doporučujeme posílat doporučené a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (ne na dobírku). Zásilky zaslané bez odstoupení od kupní smlouvy, neoznámené mailem, a zásilky odeslané na dobírku nebou přijaty.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku. Ta vám bude vrácena zpět v momentě, kdy vámi vrácené zboží dorazí k nám.

  • zaslané zboží musí být kompletní s původní etiketou, v původním obalu a přiloženou originální fakturou. Odstranění etiket se považuje za porušení původního obalu a tím nesplnění podmínek pro vrácení zboží
  • zaslané zboží nesmí nést známky opotřebení a používání, nesmí být prané ani žehlené
  • zaslané zboží nesmí být poškozené

Reklamace

Postup uplatnění reklamace

Objevil se problém s vaším nákupem? Postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Vaši reklamaci se vyřídíme v nejkratší

možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů. Postačí když nám co nejdříve mailem na zákaznický servis zašlete:

Údaje potřebné k reklamaci Poškozeného či Nefunkčního zboží

  • Číslo objednávky s reklamovaným zbožím
  • Důvod reklamace s uvedeným popisem závady
  • Fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil, v případě poškození

Máte na výběr ze tří uvedených možností řešení reklamace

  • Výměna zboží
  • Vrácení peněz
  • Odstranění vady opravou věci

K reklamaci nám také prosím napiště, jaké řešení je pro vás nejlepší. Vaši volbu není poté možné bez souhlasu prodávajícího měnit. Reklamaci  není možné podat telefonicky.

Vyrozumění o reklamaci vám zašleme co nejdříve na váš email, nejpozději však do 3 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu: Dubová 793, 250 64 Hovorčovice. V případě zaslání nekompletního zboží nebude reklamace přijata, o čemž budezákazník vyrozuměn mailem.

Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Záruka se

vztahuje pouze na výrobní vady!

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku, špatně vybranou velikost
  • nesprávným skladováním, čištěním