Často kladené otázky (FAQ)

  • Proč se musím registrovat?
    Díky registraci není nutné při každém nákupu znovu zadávat fakturační údaje. Vaše údaje zadané při registraci nebudou poskytnuty nikomu dalšímu kromě osob, které odpovídají za průběh objednávky, viz. Obchodní podmínky. Také platba online je možná pouze pro registrované zákazníky.V případě že se zaregistrujete na našem eshopu, budete automaticky dostávat přednostně zprávy o speciálních akcích, výprodejích, soutěžích a bonusech!
  • Jaké jsou možnosti dopravy?
    • Doprava domů (DPD, 99 Kč)
      Dopravu na vaši adresu zajišťuje společnost DPD, která zaručuje bezpečnou přepravu vašeho zboží. Po vydání zásilky z našeho skladu vás DPD kontaktuje prostřednictvím SMS s termínem doručení, 3 hodinové rozmezí. Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete jej dle pokynů v SMS posunout o 1, 2 nebo 3 pracovní dny. Standardní čas doručení je následující pracovní den po vyzvednutí z našeho skladu. Zboží je možné dodat i na dobírku za cenu dopravy plus dobírka 49Kč.
    • Balík Do ruky (Česká pošta, 99 Kč)
      Dopravu na vaši adresu zajišťuje Česká pošta, která zásilku doručuje osobně. Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Při neúspěšném doručení ji uloží na nejbližší poštu na 7 dní, tuto lhůtu je možné prodloužit až na 15 dní. V den doručení zásilky vás Česká pošta kontaktuje prostřednictvím SMS/e-mailu. Termín doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty https://formulare.cpost.cz/overeni.html. Zboží je možné dodat i na dobírku za cenu dopravy plus cena dobírky 49Kč.
    • Doručení do Poštomatu (79 Kč)
      Pod názvem Poštomat se skrývá síť odběrných míst vybavených automatickými úložnými boxy. Naleznete je na frekventovaných místech ve větších městech jako jsou obchodní centra či parkoviště. Celkem se jedná o více jak 100 odběrných míst. Jakmile je balíček připraven k vyzvednutí, přijdou vám prostřednictvím SMS kódy. Ty zadáte na displeji Poštomatu, otevře se příslušná schránka a balíček si ihned odnášíte k sobě domů. Balík na vás bude čekat ve schránce po příští 3 dny.
    • Osobní odběr - Uloženka (29 Kč)
      Vámi objednané zboží si můžete vyzvednout osobně na pobočkách sítě Uloženka. Výdejní místa Uloženky najdete v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Olomouci, Plzni, Českých Budějovicích, v Ústí nad Ladem a ve Zlíně.
  • Jak postupovat v případě reklamace nebo vrácení zboží?
    Bohužel se může stát, že vám zaslané zboží nemusí vyhovovat. V takovém případě děláme vše proto, abychom vaši reklamaci nebo vrácení zboží provedli ku vaší plné spokojenosti. Jednoduchý návod, jak v takových případech postupovat, najdete zde (odkaz reklamace a vrácení zboží)
  • Nabízíte i možnost dárkových poukazů?
    Pokud chcete udělat radost svým blízkým či známým a nejste si jistí správnou volbou, vyřešte to dárkovým poukazem! Ty nabízíme v hodnotách od 500 Kč až 5000 Kč. Sami si tak vyberete částku a obdarovaný si udělá radost dle svých představ. Poukazy můžete koupit zde. (odkaz na stránku s koupí voucherů)
  • Volá kurýr DPD před dodáním balíčku?
    Po vydání zásilky z našeho skladu vás DPD kontaktuje prostřednictvím SMS s termínem doručení, 3 hodinové rozmezí. Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete jej dle pokynů v SMS posunout o 1, 2 nebo 3 pracovní dny. Standardní čas doručení je následující pracovní den po vyzvednutí z našeho skladu.
  • Jak zjistím výši poštovného?
    Poštovné se vypočítá automaticky podle počtu objednaných položek, platebních metod a způsobu doručení, a to před platbou vámi vybraného zboží.
  • Zasíláte také do zahraničí?
    Dodání objednávky poštou je možné v rámci České a Slovenské republiky.
  • Mohu si objednat zboží telefonicky nebo si přijít osobně vybrat?
    To bohužel není možné, objednávku lze zadat pouze v e-shopu. Tak se objednávka dostane do našeho systému a my ji můžeme zpracovat. Pokud budete potřebovat pomoc s nákupem u nás, kontaktujte nás, prosím, telefonicky.